SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

12 September 2011

LUAHAN HATI

Hmmm semalam tetiba aku macam emo jer...
tapi aku emo lam hati..
nangeh dalam hati...
SEBAB?!...
Tetiba aku kecik hati dengan sikap anak aku sendiri...
bukan katakata dia yang meghiris hati
tapi entahlah...
Aku tahu sejak aku keje neh dia lebih banyak masa dengan bapak dia..
memang dia manje sangat dengan bapak dia...
kalo ada bapak dia kekadang nak cium pun dia tak nak grrr
Bila balik keje nak melayan dia pun tak sempat...
sampai umah terus buat kejekeje umah dulu
pastu dah baringbaring depan tb tautau jer la mata mula mengantuk
pastu mula la malas nak layan dia menmen huhu
bapak dia jer la yang rajin layan dia even pun mata dah tak bole bukak
kekadang lik malam dia dah tido...
sunyi jer...
nak dengar dia membebel..
nak pelukpeluk dia...
nak siyumsiyum dia...
tapi leh buat sume tu taim dia tido or taim mood dia bek kalo tak kedekut amat...hohh




Tiada ulasan:

Catat Ulasan