SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

8 Oktober 2011

Sedih SANGAT Sedih!!!

Subhanallah pepagi bc paper papar berita bapak setan meliwat anak laki dia yang baru berusia 23 hari?!!!! Bukan 23 bulan...23 tahun...tapi 23 hari
Bayangkanlah besa mana lubang muntut dia?
Betapa derita and azab yang baby tu tanggung
Gila BABI punyer jantan hohh elok direjam jer jantan mcm ni dasar bapak gampang! 
TAHNIAH anda telah menempah tiket ke NERAKA!!!





Memang hati aku sangat sentap baca berita kat suratkhabar METRO hari ni......
Anak yang baru berusia 23 Hari telah diliwat oleh seorang bapa yang layak dipangey SETAN
Memang setan and celaka punya manusia....
Kalo kena kat aku memang aku tak bagi muka dengan manusia tu...
Kalo terpaksa bunuh aku sanggup bunuh jantan tu...
DeMI seorang manusia yang baru mengenal dunia selama 23 hari...
Ya Allah jauhkanlah aku dari manusia yang sangat kejam ini dari kehidupan aku....
Aminnnnnn



Tiada ulasan:

Catat Ulasan