SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

28 Februari 2011

Lalalalala

Hurmmm esok dah masuk bulan Mac....
saya suka bulan neh hahaha tautau jer la sebab hape haku suka bulan mac kan...
coz 4 Mac its my besday....
walaupun dah kertu tapi still gojess okeh....
ia la tu nokkk huahua
bila besday neh haku harap adalah insan yang bek hati nak bagi benda yang haku suka hehehe takde la haku mengharap tapi kalo ada yang bagi haku tak tolak ngee.....


FIRST

Jengjeng....Perfumes idaman hati kalo la ada owang kayes yang sudi hadiahkan benda ni.... isk2 tak dapat ku bayangkan betapa baiknye hati manusia itu...hahahha bek punyer berangan neh kuikui

SEKEN.....





Black Forest Cheese from.............. Secret Resepi hahahahahha.....
giless mablesssss
isskk2 indah hidup makk nokkk kuikui

23 Februari 2011

Konfius

Kenapa haku ada perasaan marah pada dia? adakah itu tanda cemburu? Kekadang haku konfius dengan perasaan haku ini...Haku tak pasti dengan perasaan haku sendiri...Hmm biarlah Tuhan menentukan segalanyer jika suratan sudah tertulis jalan hidup ku begini haku redha...

21 Februari 2011

Lagu Banyak Siyokkkk huhu

Jalinan cinta kasih kita
Yang kita rajuk berdua
Kini tinggal kenangan
Menolehkan rias luka
Ku merana…
Namun..Kan ku cuba
Untuk tenangkan jiwa hadapinya
Ku cuba berjalan sendiri
Hati suara yang menjelma
Ikuti suara hati
Tetapkan menggetar jiwa yang merana
Kasih..Kan ku cuba
Untuk melupakanmu
Namun ku tak mampu


(Korus)
Dengarkanlah duhai kasih
Cinta di hati hanya untukmu
Tak bisa pindah ke lain hati
Walau jodoh dari orang tua
Percayalah duhai kasih
Ku menentang perjodohan ini
Hanya dirimu yang ku cintai
Jangan pergi meninggalkan aku
Kembalilah kasih
Kita buka lagi lembaran baru
Berdua kita rajuk hati
Yang hampir terluka



Sambil keja haku suke layan radio...radio THR ke SINAR ke...memang besh layan cenel neh suka pasang lagulagu lame...leh mengimbau kenangan lalu...ewahhh hahaha
tengahtengah siyok layan radio haku ada terdengar satu lagu yang sangat menusuk kalbu... sore mamat neh tak penah dengar.. lagu dia pun haku tak penah dengar tapi bila sekali dengar mak aihhh banyak sidap wooo
ia mengisahkan cinta suci lelaki itu kepada kekasihnyer... biasa kalo laki neh putus cinta biasa buat derk jer kan...
tapi bila mendalami lirik lagu dia memang mamat ini terlalu cintakan wanita itu...haihhh kira cinta sejati la tu...
mendayudayu hingga haku terlentuk mendengar suara ferhad najib neh huhu
FERHAD NAJIB?! pestaim haku dengar name neh...info yang haku dapat dari google kate nyer dari Singapura and tak banyak sangat info pasal dia...adakah masih hidup lagi? wallahualam... 

ferhad najib menentang perjodohan

20 Februari 2011

Lunch Taimmmm....

video
Maseh Encik Bos and kak ani blanjer saya and bebudak Umart makan lunch...hehehe memang meriah la... bos pun layan kitaorang dengan baik...macam tu la nak amik hati pekerja kankan.....lalalla

9 Februari 2011

Sudah 2 tahun

sape yang berumur dua tahun?... dak oyen dh nak masuk 4 tahun....heks
bukan dak oyen la tapi dah 2 tahun aku keje kt toko herba & kosmetik neh...
rase cepat beno mase berlalu iskkk
aku suka dengan keje aku neh walaupun cuti agak kureng tapi aku tak kesah sebab aku memang suka  keje.. kekadang sian gak dengan dak oyen tiaptiap hari kuo la ayat syahdu dia..

Oyen: ibu nak pegi mana? (senonyer dia tahu aku nak g keje tapi saje jer dia tu)
Ibu: cuba adik teka? (aku lak saja nak sakat dia)
Oyen: keje...(haaa tahu pun)
Oyen: nanti adik oyen rindu ibu! sambil jeritjerit bagai nak pecah gegendang tinger jiran sebelah umah haks

tengah aku bersiap dandan la dia cakap nak g umah jiran sebelah men kucing...haihhh kalo dilarang banyak la alasan dia bagi kate umah nenet xde kucing la kucing umah nenet jahat la... iyo la kucing liar memang la jahat len la kucing bela iskk pandai betul mak nenet aku neh bagi alasan...hahha
ehehhh sambung lik cite td... hekheks keje aku neh xde la tensen macam keje kilang walaupun gaji ada masyukkk tapi kepala sokmo pening melayan karenahkarenah manusia...
aku harap dapat terus menaburkan bakti cewahhh macam keje askar lak haha
to my bos saya minta maaf la kalo ada benda yang buat akak tak puas hati or sumthing.. :)

3 Februari 2011

bekgraun baru...

 LOVE DAVID BECKHAM muchmuch ngee
heks haku suka10x....thanks to my niece najwa coz ajar maklang buat sume neh hahaha