SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

25 September 2010

Bengang Tinger Aku Bengang

Bengang tu la yang ku alami selama seminggu neh...bukan bengang perasaan tapi bengang tinger begitu la yang ku rasa sekarang...dah dua doctor aku jumpe makan ubat tapi still macam tu tiada keselesaan bila tinger bermasalah neh..doctor aku cakap tinger aku kena jangkitan sebab batuk..memang batuk kali ni aku teruk sangat aku takut penyakit lama aku kembali terjalin haha adoyaii duludulu masa mude remajess aku selalu kuar masuk spital coz batuk berdarah puncanyer?!...mandi malam doctor dah pesan jangan kerap mandi malam tapi disebabkan aku keja shift balik kul 11malam kalo tak mandi nak tido pun tak selesa..sejak batuk tak baikbaik neh aku kurang skit mandi bukan tak mandi tapi kurangkan kuantiti air yang menyirami tubuh aku neh tapi tatap wangi yer bang kakaka
hope batuk aku ni tak melarat sampai ke paruparu kalo batuk sampai berdarah abis la aku kali ni.... siap2kan wasiat apa yang patut la nampaknyer heks

Tiada ulasan:

Catat Ulasan