SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

9 Disember 2010

Cita Pasal Azam laaa

Tinggal 3 minggu lagi dah nak masuk tahun baru....tahun depan aku nak cipta azam ke tak erk hahaha siap tanye tu nampak sangat azam yang lepaslepas tak penah tercapai haks betulkan apa saja azam yang kita buat kalo takde usaha tak kemana...

Tahun 2010
Sepanjang tahun 2010 aku rasa takde benda yang menarik pun terjadi harihari hidup aku hanya kerja diam tak diam dah setahun lebih aku keje kat sini... selagi takde masalah mungkin aku akan terus bekerja sebab aku memang xbole duk sesaja kt umah owg kate jadi surirumah sepenuh masa...iskk pelishh la 24jam aku nak duk umah buat serabut otak aku jer lagilagi takde duit masuk nak harap laki bagi berapa la sgt walaupun gaji aku tak seberapa tapi ok la dari takde langsung kan...
Oyen pun dah semakin petah berkatakata...bila la nak ada sorang lagi neh? umo pun dah masuk zaman purba kalo dapat sorang lagi syukur sangatsangat huhu tapi xde rezeki nak buat macamana member aku yang same gak masalah mcm aku tapi dengar cite skg dah melekat alhamdulillah la aku tumpang hepi hope dia selamat smpai bersalin...

Tahun 2011
Azam?! aku senornyer berminat sangat nak buka bisnes sendiri terutamanye bisnes kedai buku takpun bisnes pakaian tuk baby tapi tahutahu jer la mana nak cari modal nak buat loan... asben bukan keje kerajaan nak buat loanloan neh seronok jer tgk owg ada bisnes sendiri terpikir dari mana la diaowg ni amik duit
kalo dah buka bisnes yang berjaya ok la tapi kalo tak berjaya jgn sampai munuh diri sudah haha
Bila tgk iklan kat tenet ni byk promosi yang boleh datang hasil dgn hanya goyang kaki?! iskk leh caya ke sume tu? rasa mcm teringin nak join tapi takut lak yelah dah byk kali dgr cite owg tipu pasal bisnesbisnes kat tenet neh hurmm ntah la...abehabeh berangan jer la yang mampu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan