SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

6 Disember 2010

Hepi Dalam Sedih

                      Masa kenduri kawen aku

Ni masa adik kesayangan aku kawen tahun 2008


                                

                Alolo muchuk ibu meragam jer la kojer dia yer




Jalanjalan taim..

Hepihepi sesangat aku dapat jumpe kembali adik kesayangan aku yang telah berpisah hampir 6tahun.. last aku jumpa adik aku masa aku kawen dulu pastu terus terputus hubungan..walaupun kini sudah bawa haluan masingmasing tapi aku still ingat dia tapi tak tahu la dia kan..tak kesah la dia ingat aku ke tak... thanks fesbuk kerana banyak membantu weee... Hepi Dalam Sedih?! iyo la mana la tak sedih bila berpisah dengan anak tersayang..huhu dak oyen ikut nenet dia g kl umah ayahngah dia suke la dak ngegader ibu tu kalo g sana leh poyespoyes dengan makjang dia tinggal la ibu dengan ayah jer kat umah giler boring tak dengar jeritan yang bagai nak tercabut bumbung umah tu hahaha senornyer aku tak kesah sangat dia ikut nenet dia tu bior la selagi nenet n tokwan dia ada bior la dia g manamana karang dah takde kompem ko duk jer memerap kat jengka neh nak harap bapak ko bawak jalanjalan tak payah berangan la oyen.... abihabih pun paling jauh g tongkiat bandar koboi tu yang dia bawak huahua aku dah kenal sangat dengan bapak ko tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan