SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

31 Disember 2010

Hepi New Year!!!!



Samat Tahun Baru sumer....Rasa kejap jer masa berlalu iskk2
Hope tahun depan lebih gemilang and terbilang......iyo la hahaha
Azam Baru? Nothing just aku ingin jadi seorang pekerja yang berdedikasi and seorang ibu yang terbaik buat anak aku...insyallah ermmm tapi senornyer aku risau gak sebab tahun depan acik dah abis skul n pastinyer dia nak keje and tokwan oyen pun dah mula mengajar balik..aku takut kalo nenet oyen ada hal or kenduri kendara takde sape lak nak jage si oyen toh...biasa bapak dia pepagi dah kuo g keje.... aku harap dipermudahkan segalanye....
Aku nak block fesbuk aku.... tapi bolehkah idup tanpa fesbuk? haha rase sejam tak on fesbuk dah gigil semacam so macamana nak off tuk selama2 lamanyer? aku kecik hati dengan sumeone ermmm
kira off fesbuk neh macam azam jugak kan.... hahaha u ken do it centa!!!! :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan