SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

13 Januari 2011

Hurmmm...

Isk aku tak faham dengan perangai manusia neh... penuh dengan hasad dengki tak boleh ke idop tanpa menganggu owang len? tak boleh ke idop dengan aman? Nape idop perlu gadogado... kalo betul nak gado g Pelastine la....g gado dengan puak israel jahanam toh lagi bagus huahua..
Ermmm patut lame dia tak masejmasej aku...aku pun tak sedar bila sumer perkara ini berlaku.. walaupun perkara ini berlaku takde kena mengena dengan aku tapi aku terasa tempiasnyer...
Aku tak bersalah pelish jangan bencikan aku wahai ******* terpaksa autosenset name dia untuk menjaga hati dia huhu aku tetap anggap ******* sebahagian keluarga aku.. walaupun aku baru kenal rapat dengan dia tapi aku tetap menghargai dan menghormati dia seperti kakak aku sendiri...
Percaya la centa tetap sayang *******
Centa sangat menghormati *******
Centa tetap anggap ******* sebagai kakak centa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan