SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

14 Mac 2011

Haruskah?!

Haruskah aku kembali menjalinkan persahabatan yang telah berakhir ini?......
Setelah apa yang telah dia lakukan aku sedemikian rupa....
Dulu dia adalah...
::Sahabat Terbaik...
::Sahabat yang sentiasa membuatkan aku ceria...
::Sahabat yang amat memahami aku....
::Sahabat yang manja...
::Sahabat tempat aku luahkan suka duka...

TAPI...
13 Jun 2009
mengubah segalanya...
bukan aku nak mengenangkan kembali apa yang telah dia lakukan pada aku
tapi peristiwa itu benarbenar membuatkan aku kecewa dengan dia...
memang aku tak sangka sangatsangat sahabat yang aku anggap terlalu baik
telah melakukan kan sesuatu yang tak pernah ku jangkakan...
tapi tarikh itu lah segalanya terbongkar...
mungkin ada hikmah dengan segala yang berlaku...
tapi kini sudah hampir 2 tahun berlalu...
aku sudah pun memaafkan segala kesilapan dia...
kerna aku bukan jenis pendendam.. marah ku seketika cuma
biarlah....

14 Mac 2011
Kini dia kembali menghubungi aku...
kalo ikutkan aku malas nak layan sebab aku tahu dia ada niat disebaliknyer
tapi aku tak sampai hati nak marahmarah dia sebab aku tahu keadaan hidup dia..
dia mesti faham aku juga ada masalah sampai bila nak mengharap bantuan aku?...
tapi aku bukan sahabat yang tidak punya hati
tapi kali ini aku harus berhatihati
supaya hati ini tidak dilukai lagi
walaupun luka sudah sembuh
tapi perit luka masih terasa...
Jauh disudut hati aku ingin mengulangi seperti dahulu
Bila aku berduka dia sentiasa disisi menemani...
Aku harap dia sudah benarbenar berubah..
Menjalinkan persahabatan yang berlandaskan KEIKHLASAN....

3 ulasan:

  1. siapakah orgnye...mcm leh agak jek....org johor ke???hehe...bhati2 la bile bkawan..lg2 klau pernah tkena..

    BalasPadam
  2. hahaha manusia itu la iqa sapo lagi....mula2 elok jer anta msg bertanya kabar pastu mula terselit ayat suh tapau wit kat dia...haihhh dia ingat centa ni owg kayess ker.... sabo jer

    BalasPadam
  3. hehe akk, status fb tak boleh masukan dalam post, kecuali lah kita capture screen dia :)

    BalasPadam