SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

8 Mei 2011

Selamat Hari Ibu

Selamat Hari Ibu Sedunia hari neh....
Semoga mak sentiasa diberkati...
Semoga mak sentiasa diberi kesihatan yang baik walaupun mak selalu tak sehat..
Semoga mak tabah mengadapi karenah anakanak yang banyak menyusahkan mak...
Kami sume SAYANG kan mak...
Haku rasa bertuah kerana masih lagi berkesempatan untuk meraikan hari ibu bersama mak..
Banyak pengorbanan mak pada aku...
Terima kasih sebab jaga Nurin...
Kalo takde mak mesti aku susah..
Walaupun kekadang nurin suka buat perangai tapi nenet tetap layan dengan baik...




NURIN ADRIANA NISHA...
Cepat betul masa berlalu..
kini usia kau sudah pun hampir menjangkau 4 tahun...
dah beso anak ibu...
tahun depan nurin dah nak masuk sekolah...
macamana eah nak layan anak pergi sekolah?..
kena banyak perhatian tuk dia...
walaupun masa aku banyak dihabiskan untuk berkerja aku harap aku diberi kesempatan untuk nurin...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan