SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

29 Oktober 2011

DIA INSAN ISTIMEWA

Dia antara insan yang paling istimewa dalam hidup aku...
Dia seorang insan yang sentiasa menjadi seorang pendengar yang baik....
Dia seorang insan yang sentiasa berkatakata dengan penuh perasaan kasih...
Dia seorang insan yang sentiasa lembut bila berkatakata pada owang sekeliling dia...
Sebab itu dia sentiasa disenangi dan disayangi oleh kawankawan dia...
Seingat aku kenal dia pada tahun 2007...
Masa tu aku tak sangka dia sudi terima aku sebagai sebahagian kawan dia
Sebab dia antara insan yang sangat hot di cenel itu....
Sesapa yang selalu kat cenel tu mesti kenal sapa itu
.
.
.
.
.
.
.
.

MAMASISKA67....Dialah insan istimewa itu

                 Cantek kan mama aku neh?!..... macam pelakon endon :)


                                Mama yang sungguh sweet......

                       Pertemuan kali pertama dengan mama kesayangan centa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan