SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

16 Disember 2011

MISI 2012

Misi 2012....
MENCARI ANAK ANGKAT...
Sebenarnyer dah lama aku teringin nak mencari anak angkat...
tapi banyak persoalan tentang anak angkat neh
~Senang ker nak bela anak angkat neh?
~Mudah ke nak dapat?
~Bagaimana nak cari baby?
Bila pikir pasal anak ni hati aku benarbenar kecewa...
KENAPA SUSAH SANGAT NAK DAPAT ZURIAT?!
Dulu masa nak dapat Dak Oyen tu pun dekat 2 tahun setengah aku menanti...
Menanti dengan sabar...
tapi Alhamdulillah akhirnyer pada 16 August 2007 aku memilki zuriat yang telah lama aku inginkan...
tapi itu 4 tahun lepas kini aku terus menanti kehadiran zuriat ku yang kedua
sampai sekarang tak berhasil...
sampai dak oyen pun dah pandai berkatakata yang dia inginkan baby...
hurmmmmm

Nanti aku nak berbincang dengan family aku
hope diaowang suppot aku and beri semangat untuk aku...
Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan