SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

31 Januari 2012

MAAFKAN AKU KERANA MENGECEWAKAN MU PRMA :'(

Segala telah berakhir...
Aku tak tahu macamana nak gambarkan perasaan aku sekarang...
Aku telah mengecewakan hati dia...
Aku tahu saat ini hati dia amat terluka dengan sikap aku....
Walaupun dia telah maafkan aku tapi aku tahu jauh disudut hati dia pasti dia dah bencikan aku...
Aku redha sebab memang ini salah aku...

3 Katakata azimat ni akan aku kenang sampai bilabila...

~AKU PERCAYAKAN KAU
Maafkan aku kerana mengkhianati kepercayaan ini.... :'(


~AKU ANGGAP KAU SEBAGAI ADIK SENDIRI
Maafkan aku kerana sememangnyer aku tak layak untuk kau anggap adik... 
kerana aku insan yang terlalu hina untuk kau anggap begitu.... 


~AKU HALALKAN SEMUANYER DAN MAAFKAN KAU
Ya Allah terlalu mulia insan ini....
Aku benarbenar terharu..... 
Ya Allah ampunilah aku
Kau lindungilah insan mulia ini...
Kau berkatilah hidup dia Ya Allah...
Aku tahu aku tak layak untuk mendoakan dia....


Aku harus buat keputusan...Adakah aku harus teruskan atau akhiri?
Walaupun terlalu besar dosa yang aku lakukan tapi kemungkinan besar aku akan terus kan
Aku ingin membuktikan yang aku telah berubah....
Sebenarnye dari dulu aku ingin lakukan tapi.......
tak perlulah aku cerita benda yang dah berlaku...
SEMUA DAH TAK BERGUNA LAGI....

MAAFKAN AKU......
MAAFKAN AKU KERANA MENGECEWAKAN MU.... :'(




Tiada ulasan:

Catat Ulasan