SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

23 Februari 2012

LUAHAN RASA

Dah 2 malam aku susah tido....
Terkebilkebil aku dalam kegelapan...
Memang aku mengantuk tapi entahlah
Susah betul aku nak lelapkan mata..
Ada jer benda yang aku pikirkan...
Benda yang banyak bermain difikiran aku adalah MATI...
Hmmm maybe masa ku hampir tiba kot...
Tapi sudah bersediakah untuk aku bertemu dengan MAHA PENCIPTA itu?...
Sudahkah cukup AMALANku?...
Tapi ajal maut ditangan Tuhan kita harus bersedia kan....
Semoga aku pergi dalam IMAN....
Aku bermohon sebelum apaapa terjadi pada aku
Aku diberi kesempatan untuk meminta ampun pada ALLAH
Minta maaf pada SUAMI
Minta maaf pada ke dua IBU BAPA ku yang selama ini aku banyak menyusahkan mereka..
Minta maaf pada MAJIKAN aku yang baik hati tu....
Minta maaf pada ADIK BERADIK ku...
Minta maaf dengan semua SAHABATSAHABAT  yang mengenaliku...
Eloklah minta maaf awalawal kang tak sempat susah plak kan...
Aku harap merekameraka semua dapat maafkan aku...
Aku tahu terlalu banyak dosa yang telah aku lakukan...

Ntah hape aku meroyan pepagi ni...
Lantaklah apa owang nak kate tapi memang sejak dua menjak ni
Aku memang tak sedap hati sangat
Tak tahu lah kan...
Apa yang terjadi kemudian hari... wallahualam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan