SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

9 Februari 2012

SETELAH 3 TAHUN

Arini 9 Febuary 2012 genap 3 tahun aku keje...
Kira lama gak aku bertahan...
Kalo ikutkan gaji memang lah tak cukup
Tapi disebabkan aku suka dengan keje ni and seingat aku dalam banyakbanyak keje
Keje ni yang paling rileks...
Walaupun keje ringan tapi aku keje dengan duit so banyak dugaan yang aku harus aku hadapi...
Tapi manusia kekadang tewas juga dengan permainan syaitan...
Aku akui...
Setelah peristiwa hitam tu aku memang down habis..
Tapi semua aku pendam...
Memang aku tak kuat untuk hadapi dugaan yang menimpa..
Terima Kasih mak kalo tak kerana mak mungkin aku dah tak hidup lagi dalam dunia saat ini...
Aku berada dalam satu tahap yang tak bole diluahkan dengan katakata...
Adakah aku mampu untuk bertahan setahun lagi?...
Hanya masa menentukan segalanyer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan