SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

4 Jun 2012

3 JUNE 2012
~Planning hampir tak jadi nak jumpa mama kesayanganku disebabkan kelewatan Aboh aku...
aku rase macam nak nangeh dah...
Atlast mak aku suh aku pegi dulu dengan abang aku...
Nasib bek dia nak huhu
Kul 11 bertolak sampai Bentong kul 1 petang..
Hepi sangat dapat jumpa mama kesayangan yang aku rindui selalu...
Puas hati sebab dapat HUG and KISS mama....
Sayang mama sangatsangat...
Sayang hingga hujung nyawa...

Kepada Abang aka Am
Selamat pengantin Baru...
Semoga kebahagian sentiasa mengiringi mu...
Bahagiakanlah Isteri dan jangan lupa bahagiakan juga mama mu...
Jangan sesekali melukai hati dia yer dear...


*Frustnyer gambargambar tak sempat aku nak upload disebabkan kamera aku 
telah dirampas oleh abang aku...puiiii geram neh hahahha kalo ko ilangkan gambargambar 
aku dengan mama tu siaplah ko!!!


Lega sangat aku dapat kembali memory card kamera toh... leh la upload pic huhu


                            Hepi Sangat dapat Jumpa Kesayangan ku sumer...




                      Romantis De Amor lah abang nyanyik lagu ala2 SchaWal hiks

                                     Semoga Bahagia Selamanya Am




                                      With My Lalink aka My Besfren <3





                    Mama Kesayanganku yang ku sayangi...sian mama tired

                                                     Peace Yo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan