SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

16 Julai 2012

DOWN

Tahun ni malang bertimpatimpa....
Macam tak mampu dah nak menanggung.....
Kenapa nasib aku teruk sangat?..........
Sebelum aku bermastautin ke sini hidup aku sentiasa hepi........
Walaupun ada masalah tapi takdelah tekanan seperti hari ini...
Sekarng bole kata tiaptiap hari aku tertekan...
Masalah sentiasa mengiringi hidup aku....
Bahagia memang tiada dalam kamus hidup aku.....
Emosi sering terganggu.......
Sakit hati sentiasa menyelubungi........
Inilah dikatakan dugaan hidup.........
Jika tak kuat pasti hanyut...............
Subhanallah..........
Alhamdulillah........
Allahuakbar.............
Kuatkan Iman aku Ya Allah............





    Satu perkara jer buat aku Rasa hepy bila kakak DBA and Mama AYDA
                                                         SAYANG aku...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan