SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

11 Julai 2012

SEDIH... SAKIT HATI...

Sedih.............
Sakit hati................
Diperlaku begitu.................
Hanya Tuhan saja yang tahu apa yang aku rasa sekarang................
Kalau hiris jari aku belum tentu sakit....
Sakit yang aku rase skg ibarat buluh yang menghiris hati.....
Apa yang bole aku buat sekarang hanya BERSABAR!!
Selagi terdaya aku HARUS BERSABAR!!
Terima Kasih Atas Segalanya..............
Semoga Kau Perolehi Yang Lebih Baik Dari Aku.............

                                         
                                                Redha jerlah :(


                         Terima Kasih Tuhan atas dugaan ini :'(
                          Menangis akan melegakan hati aku.......... 
                           Hmmmmmmm....
                           Insyallah aku akan redha dengan semua ujian ini...



MAMA AYDA Sayang............


                                                         JIEHA My Lalink............


 Terima kasih kerana sudi mendengar.....
 Sudi berkongsi Rasa.......
 Hanya Tuhan yang mampu membalas kebaikan anda berdua.........

My Sister DBA Tersayang...
Hope kakak happy selalu...
Tak nak ganggu keceriaan dia...

SEMOGA INSAN-INSAN KESAYANGAN AKU INI SENTIASA DILINDUNGI...
AKU SAYANG KORANG SEMUA SEHINGGA HUJUNG NYAWA...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan