SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

15 Oktober 2012

TIADA LAGI.......

Tiada lagi.....
KATA-KATA PUJUK............
KATA-KATA SAYANG.....
KATA-KATA RINDU...........
KATA-KATA KENAPA?
KATA-KATA DIMANA?
Hmmm kini semua telah berubah....
Yep aku akui kekadang aku tak dapat kawal emosi aku....
Bila aku terasa cara terbaek adalah berdiam diri dan seterusnyer menghilangkan diri....
Hanya dengan cara itu aku dapat tenangkan diri....
Hanya cara itu untuk aku lupakan seketika apa yang aku rasa...
Tujuan aku hanya untuk memberi ruang pada sesiapa yang aku kenal tu
Hidup tenang tanpa aku....


Kini cara terbaeklah adalah menjarakkan hubungan aku...
Sebab aku akui jika aku still rapat seperti dulu pasti perasaan
CEMBURU.......
MARAH...........
SAKIT HATI..............
KECEWA............
SEDIH............
Pasti akan berulang lagi......
Selagi perasaan SAYANG masih ada
Pasti perasaan itu akan aku rase.....
Aku tahu tanpa aku dia tak akan rase apa-apa....
Aku harus terima hakikat itu......




Jikalau kau dah tak suka tak apa
Tapi janganlah kau mengata
Sudah menjadi adat di dunia
Ada rupa dan berharta orang suka
Jikalau kau dah ak suka tak apa
Biarlah ku mengundur diri
Mungkin kau rasa aku tak sepadan
Dengan dirimu
Ku sedar diri ini
Aku hanyalah insan biasa
Tapi aku ada harga diri
Walaupun terguris hati ini
Hingga menitis air mata
Namun semuanya tak bererti
Bagimu
Waktu orang suka semuanya indah
Waktu dah tak suka oh ada-ada saja
Sukarnya nak ku temui
Cinta yang sejati dan bahagia
Jikalau orang tak suka tak apa
Tuhan masih menyayangiku
Moga suatu hari akan tiba
Jodoh buatku dengan insan
Yang ikhlas cintanya









Tiada ulasan:

Catat Ulasan