SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

2 Julai 2013

FINALLY

Kali kedua aku kena block kat FB.....
Aku ingat semakin baik ruparupanya semakin buruk...
Aku tak faham dengan sikap mereka ni.....
Selama ini segala ucapan SAYANG bagai tu betulbetul atau apa?!
Aku pelik...
Kalo betul sayang kenapa sanggup berlaku kejam?!
Sanggup singkirkan aku?!
Aku tahu demi kerana mamat yang cintakan sangat dia tu....Dia sanggup singkirkan aku...
Okeh Aku akan INGAT SAMPAI BILABILA APA YANG TELAH DIA BUAT KAT AKU
Tapi dah memang sikap aku...buat la macamana sekali pun aku tak akan berdendam
Bia teruk macamana sekali hati aku terluka aku tak penah simpan lama perasaan marah tu...
Andai suatu hari nanti dia kembali aku akan terima seadanya...
Tapi kalo dia terus singkirkan aku SELAMANYA aku PASRAH....

Selamat Tinggal 29 APRIL 2012 ~ 1 JULY 2013

               
                      PERTEMUAN PERTAMA 19 AUGUST 2012
              AKAN KEKAL ABADI DIHATIKU SELAMANYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan