SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

15 Julai 2013

LUAHAN PERASAAN YG MAKSIMUM

Ntah macamana aku nak gambarkan perasaan aku sekarang.....
Aku benar benar kecewa
Tak sangka selama ini dia anggap aku macam tu
Dia selalu cakap dalam perhubungan harus SALING MENGHORMATI
Pada dia apa makna HORMAT?!
Adakah selama ini aku tak pernah menghormati dia?!
Adakah selama ini aku kurang ajar?!
Maksud dia aku tak menghormati dia sebab AKU TEGUR MAMAT TU?!
So bila aku sentuh maknanya aku tak menghormati privasi hidup dia?!
Itukah makna HORMAT pada dia?!.....................
Ok aku dah faham sekarang........
Ternyata harga kasih sayang aku selama ini hanya ibarat sampah....
Aku jer yang  BERSALAH....
Aku jer yang JAHAT MACAM LAHANAT...
Aku jer yang TAK PANDAI MENGHORMATI ORANG....
KAU JER YANG PERFECT DALAM DUNIA NI



Okey
TAKE NOTED! 
Thanks A Lot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan