SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

13 September 2010

гεռﻨօսռ E〤-รოĸյթ 89~93

             11 September 2010
                                         

                                                              
  Hari ni ada reunion tuk ex skul aku kat Research Jerantut..Acara bermula pada pukul 8mlm...aku g dengan Yusnita budak jengka 11 sampai2 sana Mandy fong yang jadi penyambut tetamu kira aku saspek dgn dia sanggup datang dari jauh untuk menjayakan majlis reunion tu..Sampai2 sorang dua jer aku kenal kebanyakkan diaowang kelas 5 Sastera naseb bek la yus ikut kalo tak mati kutu aku huhu bukan apa segan la coz aku tak berapa rapat sangat dengan diaowang...Geng 5SP ada 5owang jer termasuk aku Yusnita..yang ada Rosli,Kamariah Dahliah suka aku berborak dengan kamariah yang still macam dulu hepining n banyak berceloteh hehe aku harap pertemuan malam itu bukan pertemuan yang terakhir walaupun aku dh bertemu rakan2 yang lain tapi jauh disudut hati ku aku tetap teringin bertemu dengan beshfren aku masa skul iaitu Zalilah Alias harap2 Tuhan memberi aku peluang utk bertemu dengannya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan