SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

13 September 2010

Tєʀρɑќsɑ Sɑʍвµиɢ Cµтɨ...Sღ sɑ∂ (╥_╥)

Hari ni aku still cuti tp mlm td dapat berita yang tokwan aku tengah kritikal aku jadi serba salah nak sambung cuti or tak tapi bila pikir2 takut aku tak sempat bertemu kali terakhir so terpaksa la aku bercuti... to mybos im so sory coz menyusahkan dia lama gak kedai tutup hurmmm...
Akhirnyer dlm perjalanan ke Perak aku dapat panggilan dr mak yang tokwan telah pun mengadap ilahi pada 13 Sept pukul 8pagi...hanye doa AlFatihah saja yang dapat aku berikan semoga roh tokwan aku sentiasa tenang disana..kul 10 pagi aku sampai perak ramai sudah sedara mara jiran tetangga yang datang aku bersyukur sangat diberi kesempatan utk menatap wajah arwah untuk kali terakhir..Bagi aku arwah tokwan aku seorang yang sangat baik dan perihatin dengan anak2 n cucu dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan