SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

18 Oktober 2010

Saya Suka Pizza!


Tak tahan napsu aku tengok iklan pizza neh...aku memang suka makan pizza masa aku keje Bangi dulu kalo aku nak makan aku sanggup redah naik bas pegi bandar kajang duludulu aku mana ada transpot abehabeh bas je la yang ado..sekarang neh aku dah menetap kat kampung mana la ado pizza hut kalo teringin nak makan kena pujuk bapak aku pegi Temerloh itu pun kalo ada alasan kalo sajesaje usah harap la dapat pegi almaklumlah Jengka dengan Temerloh tu bukannyer dekat walaupun pada aku dekat jer tak sampai nak buat tek mata berkilokilo dah sampai haks...Bukan aku takde somi nak ajak tapi laki aku ni len sikit babbab jalan tak payah la ajak dia alasan kejekeje...tak abeh dengan keje mengalahkan keje loyer bz bebenor haishhh kalo ikutkan makan hati tapi tak guna gak makan hati selalu karang kena kanser hati lak huahua

Tiada ulasan:

Catat Ulasan