SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

15 Oktober 2010

Tսĸﻪг Rսթﻪ Lﻪցﻨ Hսεհսε

Tukar lagi....haishhh kan aku dah cakap aku ni jenis cepat jemu haha tapi sebenarnyer aku tingin sangat buat blog macam sracpbook tu...ada jumpe tapi bila aku downlud mesti tak lepas nape erkkkk peras siot blog santek giler tapi banyak kali aku buat mesti tak lepas haishhhhh takpe nantinanti bila free aku nak cuba sampai boleh aku nak buat blog sampai tahap maksimum sampai aku temui kepuasan bila aku melayari blog cewahhhh...

 Oyen ohhh Oyen bilo kau nak balik ni oyen?! ibu rindu banget sama kamu rindu nak dengar ayat yang sama bila aku bersiap nak pegi keje
Oyen: ibu...ibu nak pegi mana?
Ibu: Nak pegi keje la sayang...
Oyen: Nape ibu tinggal oyen?
Ibu: Ibu keje syg
Oyen: Nape ibu keje?
Ibu: Ibu keje la nanti sape nak beli menan adik? susu? pampers?
Oyen: Nenek kan ada....
Ibu: (dalam hati) bertuah punye cucu huahua

Tiada ulasan:

Catat Ulasan