SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

6 Januari 2012

HARI KE 3

Arini agak puas memujuk dak oyen mandi...
menangeh sakan  tak nak mandi...
so dah mengamuk sangat aku jirus jer dia dengan bajubaju dia sekali nampak macam kejam kankan
tapi tu jer cara dia pujuk baikbaik langsung tak dengar kata...
pas siap mandi bagi dia makan dulu...
kesian lak kalo tak bagi makan sebab bekpes aku rase dalm pukul 10 pagi sian lak kat dia lapo...

sampai skul ajak dia jumpa kak awin tapi dia tak nak pegi...
dia macam dah tahu tektik aku so dia berkepit jer dengan aku...
aku layan dulu...
ajak dia menmen dengan kekawan dia
pastu aku cakap nak g kedai cari lauk
mulalah dia melalak...
dia dah tahu tektik aku nak tinggalkan dia...
puas kawankawan dia pujuk kata sekejap jer skolah...
ampeh dia kesah...grrrr
dekat setengah jam aku pujuk tapi jenis tak makan saman budak oyen neh
so aku pun blah lah...
dari luo dengar sore dia menjerit...
haihhh aku tawakal jer...kalo tak leh kawal mesti cikgu dia tipon..
tunggutunggu takde lak cikgu call...maknenyer dia oklah tu...harapharaplah hmmm


11:30 Pagi...
Terpacul depan pintu dengan muka berseriseri...
Masukmasuk jer cakap ibu esok adik nak pegi skul...
erkkk bio betik adik ni?!
harapharap dia betulbetul bersemangat nak sekolah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan