SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

8 Januari 2012

HARUSKAH

Tahun ni dak oyen dah masuk skul so masa untuk aku bersama dia memang sangat terhad....
Bayangkanlah pepagi dia dah pegi skul...
Pas aku hantar dia balik umah masak...
and than kul 11:30 ak dah bersiap nak pegi keje...
Dia balik skul kul 12 tengahari so aku tak sempat nak jumpa dia...

Malam
Aku lik keje sampai umah dalam pukul 9:15 malam
tengoktengok dia dah tido...
Kalo ikutkan memang bagus dia tido awal sebab sok nak bangun awal....
Tapi takde peluanglah aku nak sembangsembang dengan dia...hurmmm

SABTU N AHAD
Oyen cuti skul tapi pepagi lak aku kuo pegi keje sampai kul 7 malam...
memang dari Isnin sampai Ahad masa sangat terhad untuk bermesra n memberi tumpuan kat dia...
Semua aku serahkan kat bapak dia...
itu sebab dia lebih rapat debgan bapak dia...hmmm

Kalo ikutkan hati malas nak keje..dari umo dia 2 tahun aku selalu tinggalkan dia sampai masuk skul lagilah takde masa untuk dia...tapi bila pikirkan bole ke aku duduk umah?!
lagipun banyak benda aku nak bayar...
kalo nak harapkan laki aku jawapnyer membebel jerlah mulot dia...
bukan aku tak kenal dengan dia tu...
Ya Allah berilah aku kesempatan dan ketenangan untuk menempuh segalanye ini....
Aku mengharapkan keputusan terbaek...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan