SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

10 Januari 2012

HEPI SANGATSANGAT :)

Arini hari ke 5 dak oyen skul... ok skit tak merengek sangat...
Sampaisampai skul muka dia dah mendung...
dandan lah cakap ibu jum balik jap adik nak minum susu....erkkkk budak neh banyak akal betul
pujukpujuk tetap mendung jugak...
last aku kuo jer kelas dia nangeh tapi takde lah melalak...
dalam nangehnangeh tu sempat gak babai aku balik hehe macam lah budak neh....

Hari ni aku ada buat permintaan dengan bos aku...
aku cakap dengan bos kalo boleh tahun ni keje pagi Sabtu n Ahad aku nak balik
kul 6 petang....
Tapi terserah pada dia setuju atau tak...
And aku hepi sangatsangat bila Bos aku yang bek hati tu setuju...
Sangat hepi n sangat bersyukur pada Allah...
Terima kasih bos kerana memahami kehendak pekerja nasib beklah pekerja akak sorang jer kankan kalo tak mesti akak pening hiks...
Ni buat aku SAYANG SANGATSANGAT  Dengan BOS aku neh...ngee
p/s: psssttt...kenapa tulisan tu ada belangbelang? sebab segan la tapi apa yang penting aku sayang bos aku tu ikhlas taw...hikhiks

<3<3<3 triple LEB tok bos aku heks


~Sedih bila kucen tompok aku yang nakal tu ilang....sobsss kenapalah aku ni cuai sangat?!!!
Biasa kalo dia kuo daripada umah awalawal aku amik dia bawak masuk
Tapi aritu leh lak aku biokan dia kuo...
Aku ingat nenet oyen amik kucen tu bawak masuk umah hmmm
SEDIHSEDIHSEDIHTOMPOKOHTOMPOKDIMANAKAMU?!!!!!!!!! :(
TOMPOK SUDAH KEMBALI!!!!! YEAHHHH IM SO HAPPY

Tiada ulasan:

Catat Ulasan