SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

18 Mei 2012

JENGKA 15 PANAS SEBAB DURIAN RUNTUH

Aku nak bercerita pasal DURIAN RUNTUH yang warga Peneroka dapat....
Korang yang duduk luar sana mesti tak tahu apa yang terjadi dikawasan Felda ni....
Berita disurat khabar memang tengah hangat pasal DR ni....
Bapak aku antara 8 orang peneroka yang membantah Felda pasal masuk saham tu tapi aku sendiri pun tak bape faham pasal cite ni...

Yang ni aku nak cite pasal DR tu...

15 May 2012
Masa Majlis menyerahan cek 5k pada warga peneroka pada 15 May aritu 5 sekawan ni tak hadir..
So JKKK yang kachak tu bercerita kepada wartawan Metro menyatakan 5 sekawan ni malu nak amik duit tu...
Maka bermula cerita hangget dikedaikedai kopi pasal cerita tu....

17 May 2012
Wartawan SINAR PAHANG interview 5 sekawan termasuklah bapak aku...
menjelaskan kenapa pada hari majlis tersebut 5 sekawan tak hadir....
Bukan sebab malu tapi pada masa tu diaowang ada Mahkamah Temerloh...
Dan nak dinyatakan bahaya DR tu adalah duit rakyat maka 8 sekawan tersebut berhak menerimanya!

Patutlah 5 sekawan...sepatutnye 8 Sekawan...ruparupanyer yang 3 sekawan tu awalawal dah g amik hahhaha...Tak kesahlah Hak auk kankan

YEAH HIDUP 8 SEKAWAN! Jangan berputus asa untuk berjuang.... TAKBIR!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan