SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

23 Mei 2012

MENGENALI SESEORANG YANG SANGAT BEST

Aku nak cite sal sorang yang ku anggap kakak...
Baru kenal tak sampai sebulan...
Bermula tego sapa kat Page Sekolah 29 April 2012...
Selepas tu semakin mesra walaupun baru kenal..
Tapi hepi sangat dapat kenal dengan dia....
Sebab dia
Seorang yang sangat peramah...
Seorang yang sangat kelakar...
Seorang yang sangat caring..
Setiap Hari tak jemujemu untuk menceriakan kawankawan dia...
Tiaptiap hari aku terhibur dengan katakata and gurauan dia..
Tak penah aku tengok dia sentap dengan katakata owang len..
Dia sentiasa hepi tapi tak tahulah kan...
Pada zahir dia hepi dalaman dia??...
Pada pandangan aku dia seorang yang sentiasa positif tanpa memikirkan apa pandangan
orang pada dia...
Pada aku tiada keburukkan dia yang aku nampak...
Semoga Perkenalan aku dengan Kak Intan aka Dia Adyla berkekalan...

Kalo aku rendu mesti aku imbas kembali apa yang kita orang borakborak di FB
Saje buat kenangan :)







2 ulasan:

  1. adik...i'm so touched...tetibe air mata kua tanpa disedari...benar apa kata adik, kita baru sangat kenal tapi macam da berpuluh tahun...sebenarnya tidak susah untuk menjalinkan hubungan mesra dan erat dalam sekelip mata sekiranya kedua2 pihak saling memahami diantara satu sama lain atau senang citer 'satu kepala' tapi...untuk memastikan hubungan itu kekal bukanlah perkara yang mudah...walau apa pun, kita hadapi dengan tenang dan sentiasa berfikiran positif...insyaAllah...segala2nya akan menjadi baik...love u dear...muahhh

    BalasPadam
  2. kakakku...
    Saya bersyukur sgt dpt mengenali akk...
    Nasib beklah sy tego akk kat page skul tu kalo tak kita xakan kenal kan?
    Syukur pada tuhan atas pertemuan ini
    Love u so much my sis <3

    BalasPadam