SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

19 Ogos 2012

KENANGAN TERINDAH






Impian nak jumpa kakak kesayanganku menjadi kenyataan....
Hepi tuhan saje yang tahu
Hilang segala stress aku sebelum neh hiks

19 August 2012
Kedatangan abamabamku dengan keluarga masingmasing
Abam Azri
Abam Jas
Abam Mie
Tak sangka plak diaowang sudi datang umah aku...
Sebab aku tak kenal pun diaowang neh...
Tapi sangat rapat and mesra kat fesbuk jer...
Tak kesah la sebab aku suka kawan dengan abamabam neh
Sume best 
Suka menceriakan harihari aku hiks

Kul 2 petang
Kitaowang bertolak umah kakak kesayanganku...
Berdebar.....
Teruja.......
Akhirnyer dapat juga bertentang mata....
SUKESUKESUKE 

CENTA SAYANG KAKAK!

Kalo ada Abam Upeh ada lagi meriah kot...
Sian dia kena tinggal sensorang hahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan