SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

28 Ogos 2012

KEJE BARU :)

Bermula tugas baru yang mencabar....
Keje yang kena kuat mental dan fizikal...

Kul 3 PM~ 7 PM...
 Datang kedai buat keje apa yang patut....
 Taim gini waktu bersenang senang....

7 PM until 12 AM
 Aku ingat tugas aku buat air...
 Leh la nyuruk skit kat belakang...
 Aku kan pemalu hakhaks...
 Tugas aku amik oder...
 Nampak macam senangkan...
 Tapi berurusan dengan manusia ni
 Biasalah kena ada kekuatan mental...
 Fizikal terpaksa berulang alik ke depan n belakang...
 Maka sementara tunggu kul 12 malam
 Segala uraturat and tulang aku tersangat la sakit huhu.....
 Tapi takpe walaupun penat
 Dalam hati aku tetap rase hepi...
 Insyallah aku akan bertahan selagi terdaya...
 Jika tak?!!!....
 Wallahuallam........................................



p/s: Thanks kakak sayang still bertanye kaba...
       SAYANG KAKAK SANGATSANGAT
             Muahhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan