SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

5 Ogos 2012

SELAMAT TINGGAL

Akhirnyer aku gagahkan diri bagitau pasal nak benti keje tu...
Sebenarnyer aku berbelah bagi berat hati sangat....
Sebab aku ni bukan jenis suka tukartukar keje...
Lagipun dah 3 tahun aku keje sini...
So mesti banyak pro n kontra keje kat sini...
Banyak kenangan pahit manis....
Memang aku akui dalam banyakbanyak keje aku sebelum ini
Keje ni yang paling senang...
Tak macam keje kilang dulu...
Tapi banyak sangat dugaan...
Kalo tak kuat mental memang mudah tewas...
Hmmm bila fikirfikirkan maybe aku dah patut benti
Sebab aku bukan seorang pekerja yang bek untuk boss aku...
Maybe lepas ni dia akan dapat pekerja yang lebih baek dari aku...
Insyallah...
Apaapa aku sangat berterima kasih dengan boss aku
Sebab selama aku keje dengan dia begitu banyak kebaikkan dia...
Jutaan KEMAAFAN aku pinta kerana terlalu banyak dosa yang aku lakukan...
Aku tahu terlalu banyak kelemahan aku...


Puan Rosni 
 Saya minta maaf sangatsangat atas segala dosadosa yang pernah saya lakukan pada kak ani sebelum ini...
 Halalkan segala makan minum yang penah akak berikan pada saya....
 Bagi saya akak bos yang Terbaek selama saya berkerja dengan akak...
 Saya sentiasa mendoakan semoga bisnes akak semakin maju....
             

EMO :'(
               

Tiada ulasan:

Catat Ulasan