SONGS

::Follow Me::

❤ MEMORIES ❤

10 Ogos 2012

SENTAP

Hmmmmm memang aku terasa giler dengan layanan dia terhadap aku.....
Terasa terpinggir....
Terasa dihina.....
Terasa selama ni aku langsung tak berguna pada dia....
Almaklumlah aku ni bukan sapesape.....
Hanye sekadar..........
I know who i'm.....is not important
Its okay...Aku redha
Biarlah.....
Aku doakan semoga dia terus berjaya....
Thanks 4 everytink....
Maaf Atas Segalanya.........







                                           Arini sume buat aku sedih.....
                                           Seperti aku ni tiada kepentingan....
                                           Sedih bila tidak dipeduli.......
                                           Kehadiran ku dipandang sepi....
                                           Aku hilang saat ini pun tiada siapa yang kisah...
                                           Ok fine......
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan